Ingó-Bingó Szülőtámogató

Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) Csapó-Kiss Edina Veronika ev. (székhely: 1173 Budapest, Vadkacsa utca 14/b.; adószám: 56878062-1-42; statisztikai számjel: 56878062-7490-231-01, a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett ingo-bingo.hu webshop (továbbiakban együtt: Ingo-Bingo Szolgáltatás) igénybevételének feltételeit tartalmazza.

A szolgáltatás igénybevétele kizárólag az ÁSZF elfogadásával jöhet létre. Jelen dokumentum alapján megkötött szerződések nem kerülnek iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerülnek megkötésre, későbbiekben nem kereshetők vissza, nem minősülnek írásbeli szerződésnek, angol/magyar nyelven, magyar jogszabályok alapján íródnak, magatartási kódexre nem utalnak, ugyanakkor Szolgáltató magára nézve teljes mértékben kötelezőnek és betartandónak tekinti a 2008. évi XLVII. törvényt a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen magatartás tilalmáról. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: www.ingo-bingo.hu

A Szolgáltató bármikor jogosult az ÁSZF módosítására. Az ÁSZF módosítása nem lehet visszamenőleges hatályú.

I.: A szerződő partner adatai
Szolgáltató: Csapó-Kiss Edina Veronika ev.
Székhely: 1173 Budapest, Vadkacsa utca 14/b.
Adószám: 56878062-1-42
Statisztikai számjel: 56878062-7490-231-01
Telefonszám: +36(20)391-0095
E-mail: info@ingo-bingo.hu

Tárhelyszolgáltató: Rackhost Zrt.
Tárhelyszolgáltató székhelye: 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.

Felhasználó: Felhasználónak minősül a honlap látogatója, illetőleg mindenki, aki az Ingo-Bingo Szolgáltatás bármely szolgáltatását igénybe veszi. Felhasználó az Ingo-Bingo Szolgáltatás bármely elemének használatának megkezdésével, elfogadja a jelen ÁSZF feltételeit (továbbiakban: Felhasználó).
Termék: a https://ingo-bingo.hu – oldalon feltüntetett szolgáltatások.

II. Rendelés menete:

Az oldalon található szolgáltatások megrendelése  belépés után,  kizárólag regisztrált vásárlók számára lehetséges. Regisztrálni a “Fiók” menüpont alatt “Fiókom/Bejelentkezés” pont segítségével megjelenő oldalon, vagy a Pénztár oldalon megjelenő “Kattints ide a Bejelentkezéshez” linkre lépve lehetséges.

2.1 Szolgáltatás kiválasztása: A főoldal menü sorában a Szolgáltatások pont alatt kategóriákra bontva találhatóak a szolgáltatások, ahol különböző tulajdonságok és jellemzők alapján szűkítheti a Felhasználó a keresést, hogy a számára legmegfelelőbb szolgáltatást és azon belül típust, eszközt tudja kiválasztani. Szolgáltató ezen funkció adataival működő keresőszolgáltatásban megjelenő adatokért semmilyen felelősséget nem vállal, azok kizárólag tájékoztató jellegűek.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmazzák a házhozszállítás díját.
2.2. Szolgáltatások összegyűjtése a „Kosárba”: Az www.ingo-bingo.hu Szolgáltatáson található szolgáltatásokat a „Kosárba rakom” gombra kattintva gyűjtheti össze a Felhasználó. A kosár ikonra kattintva megtekintheti a vásárlásra összegyűjtött szolgáltatás-rendeléseit. Itt még van lehetőség a szolgáltatások törlésére, mennyiségek módosítására. Ebben a menüben tételesen láthatja a Felhasználó a kosarában lévő szolgáltatásokat, a vásárlói ár feltüntetésével. Az “Összeg” ár tartalmazza a szállítási, vagy a kiszállás költségét.
2.3. Szolgáltatás megrendelése: Ha a felhasználó, a kosár tartalmának megtekintése után nem szeretne további szolgáltatást a kosár tartalmához adni, a “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva adhatja meg Adatait (Név, e-mail cím, telefonszám, szállítási és számlázási cím, valamint céges számla esetén adószám). Amennyiben a felhasználó rendelkezik kuponkóddal, a lap tetején lehetősége van érvényesíteni azt.
Ezt követően kiválasztja szállítási módot, illetve fizetési módot (ezen szolgáltatások költségei szintén bruttó árral vannak feltüntetve) majd a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.

A megjelenített szolgáltatások kizárólag a webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, FoxPost, MPL által történő házhoz szállítással vagy csomagautomatába történő elhelyezéssel, vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel, tanácsadás esetén megadott helyszínre történő kiszállással és annak költségeivel. 

Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címre Szolgáltató, Felhasználó részére küld egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet, a rendszer nem fogadta el a megrendelést.

III.: Fizetés menete

A megrendelő a kiszállítandó csomag, vagy a szolgáltatás ellenértékét kiegyenlítheti:

  • rendes átutalással az Erste Bank Hungary Zrt. – nél vezetett 11600006-00000000-94765542 bankszámlaszámra. 
  • A “Megrendelés elküldése” gombra kattintva Felhasználó tudomásul veszi, hogy Csapó-Kiss Edina Veronika ev. (1173 Budapest, Vadkacsa utca 14/b.) adatkezelő által a felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek a Tárhely szolgáltató: Rackhost Zrt. 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok és szállítási cím adatok.

Személyes átvétel esetén készpénzben, vagy átutalással történhet.


IV.: Szerződések:

A jelen ÁSZF elfogadásával, valamint a megrendelés Felhasználó részére történő elektronikus megküldésével („Megrendelés”) létrejön a Szerződés, mely fizetési kötelezettséget vonz magával a Felhasználó részére.
A Szerződések tárgyát a hordozókendők valamint kiegészítők, kellékek képezik (a továbbiakban együttesen: ”Bérelt termékek / Termékek”). A Szerződés tartalma a következő: A Szerződő Felek: A Felhasználó, a bérlő, szolgáltatást megrendelő és a Szolgáltató, a bérbeadó, szolgáltatást végző.

IV./1. Babahordozó eszközök kölcsönzése Szolgáltatás esetén a Szerződés tartalma a következő:

 A Szerződésben a Felhasználó elfogadja, hogy Bérelt terméket bérleti díj (a továbbiakban: ”Bérleti díj”) ellenében lehet bérelni. A Felek rögzítik, hogy a Felek a Szerződésben – különösen a Hordozóeszközök esetében – csupán a Bérelt termék(ek) fantázianevét rögzítik. A Felhasználó tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy az adott fantázianevű Bérelt termék minőségében, anyagában, színében megegyezik a Weboldalon az adott fantázianevű Termékhez kapcsolódó fényképen és részletes leírásban szereplő Termékkel, azzal a kitétellel, hogy a Felhasználó tiszta és szép állapotú, azonban használt Terméket kap. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Terméket más Felhasználónak korábban már bérbe adhatta, melyre tekintettel a Szolgáltató kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Terméken a Felhasználó általi korábbi megtekintés állapotához és/vagy a Termék Weboldalon lévő fényképen ábrázolt állapotához képest a Termék rendeltetésszerű használatból eredő, de a Termék használatát, megjelenését érdemben nem befolyásoló változások lehetnek. A Szolgáltató a Terméket jó állapotban, szakszerű és alapos mosás, illetve tisztítás után adja át a Felhasználónak.

A Felhasználó tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Bérelt terméket kizárólag a teljes Bérleti díj megfizetését követően viheti el. A Felhasználó tudomásul veszi és elfogadja, hogy részletfizetésre nincs lehetőség.

A Felek megállapodnak, hogy ha a Felhasználó Bérleti szerződésben foglalt adataiban bárminemű változás következik be a bérleti jogviszony alatt, azt a Felhasználó haladéktalanul, de legkésőbb 3 munkanapon belül köteles jelezni a Szolgáltató felé személyesen, e-mailben, vagy telefonon. A Felhasználó elfogadja és tudomásul veszi, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget az adatváltozás bejelentésének elmulasztásából eredő semmilyen kárért vagy hátrányért.

A Felhasználó tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató bizonyos Bérelt termékek esetén kauciót kérhet. A Bérlő tudomásul veszi és elfogadja, hogy a kaució összegét a Szolgáltató egyoldalúan jogosult meghatározni. Ha a Bérlő a Bérelt terméket a Szerződésben és a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint hiánytalanul, sérüléstől és károsodástól mentesen, határidőben visszaviszi, visszaküldi a Szolgáltató részére vagy a székhely ingatlanban átadja, a Szolgáltató a kaució összegét a Felhasználó részére visszafizeti. A Felhasználó tudomásul veszi és elfogadja, hogy ha a Bérelt termékben kár keletkezett, a Szolgáltató jogosult a kár összegét a kaució összegéből levonni, a különbözetet a Felhasználó részére kifizetni. A Felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával egyidejűleg tudomásul veszi, hogy a kár összegének meghatározásakor elfogadja a Szolgáltató által megjelölt kár összegét. A Felhasználó ugyanakkor azt is tudomásul veszi és elfogadja, hogy ha a kár összege meghaladja a kaució összegét, köteles a különbözetet a Szolgáltató részére megfizetni. A kaució összege után a Szolgáltató kamatot, vagy egyéb díjat nem fizet a Felhasználó részére.

A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szerződésben általa megadott e-mail cím érvényességéért és működéséért ő felel. A Felhasználó tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Bérelt termék átadás-átvételét, illetve a Bérelt termék állapotát, esetleges hibáit a Bérelt termék Felhasználónak történő átadásakor készült átadás-átvételi jegyzőkönyvben (a továbbiakban: ”Átadás-átvételi jegyzőkönyv”) rögzítik. A Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Bérelt terméket rendeltetésszerűen köteles használni, egyben köteles a Bérelt terméket a károsodástól megóvni. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az általa birtokba vett hordozókendő már korábban más személy részére kiadásra kerülhetett, így a Szolgáltató a bérelt hordozókendő, hordozóeszköz rendeltetésszerű használat során való természetes elhasználódásából fakadó meghibásodásáért, valamint az ebből esetlegesen fakadó kárért való felelősségét kifejezetten kizárja. A Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Bérelt terméket nem jogosult harmadik személy birtokába adni, harmadik személyre átruházni, eladni, elajándékozni vagy bármilyen más jogcímen rendelkezni vele, továbbá nem jogosult zálogba adni, rajta kézizálogot létesíteni vagy más módon megterhelni, vagy albérletbe adni.

A Felhasználó tudomásul veszi, hogy ha kölcsönzés lejárta szombati vagy vasárnapi napra esik, hétfőn vigye vissza, vagy adja postára a csomagot. Egyéb napon aznap köteles visszavinni, vagy postára adni a Bérelt terméket. A Felek rögzítik, hogy a Bérelt terméket bárki visszaviheti, postára adhatja. A Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató nem köteles a Bérelt terméket visszavivő személy és a Felhasználó közti jogviszonyt tisztázni, a Bérelt terméket visszavivő személy minden jognyilatkozatát a Felhasználó jognyilatkozatával azonosnak, meghatalmazottjának tekinti ezen esetben, így az álképviseletből fakadó károkért és következményekért a Szolgáltató felelősség nem terheli. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy bármilyen okból bekövetkező késedelmes visszavitel / visszaküldés esetén naptári naponként és Bérelt termékenként 600,- Ft, azaz hatszáz forint összegű késedelmi díjat (kötbér) köteles fizetni a Szolgáltató részére, melynek összegét a felek értékarányosnak fogadják el. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a visszavitel/visszaküldés napján, a jelen pontban foglalt határidőn túli visszavitel/visszaküldés esetén is egynapi késedelmi díjat köteles fizetni, kivétel, ha ez a Szolgáltató felé előzetesen jelezve lett és külön megállapodás született.

A Bérlő a Bérelt terméket a Bérelt termékkel egy csomagban található Adatlapon meghatározott állapotban köteles visszavinni/visszaküldeni a Szolgáltatónak. Amennyiben Felhasználó eltérést tapasztal a Bérelt termék állapotában az Adatlapon meghatározott állapothoz képest, köteles azt az átvétel napján haladéktalanul jelezni a Szolgáltató felé. Minden, a Bérelt termék Felhasználó általi átvételekor az Adatlapon rögzített állapothoz képest tapasztalható és a Bérelt termék Szolgáltató számára visszajuttatásáig, bármilyen oknál fogva keletkezett állapotromlás, így különösen, de nem kizárólagosan szálszakadás, szakadás, szövetroncsolódás, égési folt, egyéb nem eltávolítható folt, vagy bármilyen hiány (beleértve a Bérelt termék elvesztését is) kárnak (a továbbiakban együttesen: ”Kár”) minősül. A Bérlő tudomásul veszi és elfogadja, hogy köteles minden, a Bérelt terméken vagy a Bérelt termékben okozott vagy bármilyen oknál fogva keletkezett kárt megtéríteni. A Felek rögzítik, hogy igény szerint a Bérelt termék visszavételéről visszavételezési elismervényt (a továbbiakban: ”Visszavételezési elismervény”) készítenek. Amennyiben Kár keletkezik, azt a károkozást dokumentáló jegyzőkönyvben (továbbiakban: ”Károkozást dokumentáló jegyzőkönyv”) rögzítik, melyben – többek között – rögzítik a Bérelt termék visszavitelkori állapotát, a Kár nagyságát, jellegét. A díjtételeket a Szolgáltató egyoldalúan jogosult megállapítani a kár tényleges összegének alapulvételével. A Bérlő kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Bérelt terméken semmilyen változtatást, kiigazítást, javítást, vagy átalakítást nem végezhet, azokat nem moshatja ki, nem tisztíthatja, vagy tisztíttathatja a Szolgáltató előzetes engedélye nélkül. Minden ilyen változtatás, kiigazítás, javítás a jelen pontban meghatározott Kárnak minősül, melyet a Bérlő köteles megtéríteni. A Bérlő köteles a Kár összegét 7, azaz hét naptári napon belül a Szolgáltatónak Csapó-Kiss Edina Veronika ev. néven lévő 11600006-00000000-94765542 számú bankszámlájára átutalni. A Bérlő tudomásul veszi és elfogadja, hogy amennyiben az előző mondatban foglalt kötelezettségének határidőben és maradéktalanul nem tesz eleget, a Szolgáltatónak a jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő összegű késedelmi kamatot köteles fizetni, a Szolgálatató pedig a Felhasználó ellen fizetési meghagyásos eljárást, illetve peres eljárást kezdeményezhet, melynek költségei szintén a Bérlőt terhelik.

IV./2. Hordozási tanácsadás szolgáltatás megrendelése esetén Szerződés tartalma a következő: 

Tanácsadási szolgáltatásra kötött Szerződés résztvevői, a Felek: Szolgáltató, Csapó-Kiss Edina Veronika ev. Hordozási Tanácsadó (a továbbiakban: Tanácsadó) és a szolgáltatás megrendelője a Felhasználó, a Megrendelő (a továbbiakban: Megrendelő)

Szolgáltatás megrendelésének visszaigazolása után a Tanácsadó általános kérdőívet küld meg a Megrendelő részére, hogy az abban megadott válaszok alapján a Megrendelő egyedi igényeinek és lehetőségeinek ismeretében készíthesse össze a tanácsadásra szükséges eszközöket. A Tanácsadóa tanácsadás során a megismert igények és lehetőségek ismeretében ismerteti egy általános tájékoztató keretében a hordozás előnyeit, jótékony hatását a babára és a hordozó személyre, a hordozás lehetséges eszközeit. A tájékoztató interaktív koordinálását vállalja, mely során megteremti a biztonságos környezetet és széleskörű ismereteket ahhoz, hogy a Megrendelő ki tudja választani, hogy mely kötést kívánja elsajátítani, vagy mely eszköz használatát gyakorolná be. A Tanácsadó egy alkalommal maximum 2 kötés elsajátítattását, vagy 2 választott eszköz 1-1-módon történő felvételének begyakoroltatását vállalja. 

Tanácsadó vállalja, hogy a megrendelt szolgáltatás során igény szerint lehetőséget biztosít a választott eszköz használatának begyakorlására a következő lépcsőfokokon keresztül választható módon bármelyikkel kezdve. 

  • Próbahordozás során, (amikor tapasztalatot szerezhet arról, hogy hogyan érzi a hordozás közben magát). Próbahordozás során a Tanácsadó köti a hordozóeszközzel a gyermekét a hordozó személyre.  
  • Kötés, vagy eszköz használatának bemutatása demo-babáva. Tanácsadó biztosít demobabát, mellyel saját magára kötve mutatja be a kötést kívülről láttatva azt. 
  • Magyarázó kötést, részleteiben bemutatva a fogásokat, biztonsági szempontokat demo-babával saját magára kötve azt. 
  • Szinkron kötés a hordozó személy és Tanácsadó egyszerre köti a gyakorolni kívánt eszköz kötését. Választható, hogy a hordozó személy saját gyermekkel vagy demobabával gyakorol. 
  • Önálló kötés megvalósítása saját gyermekkel. Tanácsadó szóban támogatja a hordozó személyt, aki önállóan hajtja végre a korábban bemutatott, választott kötést.  
  • Igény szerint a Tanácsadó gyakorlás céljából a tanácsadáson biztosított eszközt rendelkezésre bocsátja  1 hét időtartamra, melynek bérlését a tanácsadói díjazás tartalmazza. 1 héten túli bérlésre a hordozóeszköz kölcsönzése szolgáltatás megrendelés útján történhet. 

Tanácsadáson Tanácsadó által biztosított eszközök, melyek használatának díját a tanácsadási díjazás tartalmazza: hordozóeszközök, demobabák, tükör, demonstrációs lapok, ppt.  A tanácsadás része, hogy Tanácsadó konzultációs lehetőséget biztosít a tanácsadást követő 1 héten keresztül email-ben, vagy az előzetesen egyeztetett kommunikációs csatornán keresztül. A konzultáció kiterjedhet a kötés javítására, ellenőrzésére, a kötés közben tapasztaltak átbeszélésére. A Tanácsadás első alkalmát követően (kb. 1 hét múlva – egyeztetés kérdése) Tanácsadó újabb maximum 1 óra keretében személyes konzultációra vagy igény szerint online videos konzultációra biztosít lehetőséget. Az egy héttel későbbi plusz egy óra konzultáció csak az egyéni és családi tanácsadás szolgáltatás megrendelése esetén része a tanácsadási szolgáltatásnak. Ennek során a tapasztalatok megbeszélése, kötés korrekció és kivételes esetben újabb egy kötés vagy eszköz elsajátítattására biztosít lehetőséget a Tanácsadó. A személyes konzultáció minden olyan esetben, amikor gyakorló hordozóeszköz biztosítása történt megvalósul, amikor a gyakorló eszköz átadása megtörténik Tanácsadó részére. Abban az esetben, ha ez külső körülmények miatt nem valósulhat meg a gyakorló eszköz Tanácsadó részére (Szolgáltató ingo-bingo.hu oldalon elérhető postázási címére) történő postázását vállalja saját költségén a Megrendelő. 

IV./3. Kendő-átalakítás Szolgáltatás megrendelése esetén az adott szolgáltatási részre vonatkozó megrendelési szerződés tartalma a következő: 

A Kendő-átalakítás Szolgáltatás megrendelése során a Megrendelő a Felhasználó, a Szolgáltató, a megrendelő által küldött hordozókendő darab átalakítója. A Termék átalakított, javított kendődarabból készül. 

A Megrendelő a kiválasztott átalakítás megrendelésének visszaigazolása után vállalja, hogy a Szolgáltató által biztosított mérés- és adatfelvételi kérdőívet kitölti a valós és mért adatokkal, amely alapján megvalósul az átalakítás szolgáltatása. A Szolgáltató vállalja, hogy a mért és megadott adatok szerint egyedileg szabja ki a terméket és megadott színek, minták láthatósága és viselési gyakorlat szerint állítja össze azt. A téves mérés, vagy tévesen megadott színek szerinti összeállításból eredő jótállásra nincs lehetőség. 

V.: Termék- és Kellékszavatosság

Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben termékszavatossági az átalakítás során felhasznált eszközök (karikák, húzózár) tekintetében pedig kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló a 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) szabályai szerint. E pontban a Kellék alatt, a kendőátalakítás során felhasznált eszközök (karika, húzózár) értendők, Termék alatt pedig a szolgáltatás során létrejövő hordozókendőből átalakított termék. 

Felhasználó – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Termék- és kellékszavatossági igényét Felhasználó a Szolgáltatás során előállítási időtől számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania, hogy az az előállításkor, átvételkor is jelen volt, vagy a rendeltetésszerű használat mellett keletkezett 2 éven belül.

A Szolgáltató kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: a terméket nem üzleti tevékenysége körében, Szolgáltatási tevékenysége jogkörében készítette, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A Szolgáltatónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított egy hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Szolgáltatás során előállított termék nem hibás, ha az a megrendelés során megadott adatok alapján készült el.

VI. Jótállás

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. Korm. rendelet (a továbbiakban: Jótállási Rendelet) alapján a Szolgáltató jótállásra köteles.

Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett, vagy a megrendelő által megadott adatok/méretek voltak tévesek. A szolgáltatás során elkészített eszköz átadásának napjától 1 éves jótállási idő áll a Felhasználó rendelkezésére, e határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállás csupán a Jótállási Rendelet mellékletében megjelölt termékek esetében áll fenn.

A jótállásból eredő jogok a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott számlával érvényesíthetőek.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.  Felhasználót a jótállásból fakadó jogok kellékszavatossági és a termékszavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Ha a Felhasználó a szolgáltatásból eredő késztermékre meghibásodása miatt a kézhezvételtől számított három munkanapon belül elállási jogot jelent be, a Szolgáltató köteles azt elfogadni és visszatéríteni a szolgáltatás árát, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza és a megrendelés során megadott adatok helyesen voltak megadva.

VII. :Szállítás menete

A szállítás történhet a Felhasználó által megadott címre a Foxpost vagy a Magyar Posta automatáiba, vagy házhoz közvetített szolgáltatásként.  

Lehetőség van személyes átvételre az átvevő ponton. Cím:, 1173 Budapest, Vadkacsa utca 14/b. 

VIII.: Szállítási határidő

A megrendelés visszaigazolásától számítottan a következő határidőn belül történik:

  • személyes átvétel esetén: nyitvatartási időben előre egyeztetett időpontban megtörténik.
  • Foxpost, vagy Magyar Posta által történő szállítás esetén: a visszaigazolástól számított legfeljebb 3 munkanapon belül sor kerül a csomag postázására.

IX.: Elállási jog

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet szabályozása értelmében fogyasztó Felhasználó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.

Az elállási határidő a szolgáltatás teljesítésétől, eszköz kézhezvételétől számított 14 nap.

Ha fogyasztónak minősülő Felhasználó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 1173 Budapest, Vadkacsa utca 14/b.  e-mail cím: info@ingo-bingo.hu

Ha Felhasználó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Felhasználó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Felhasználó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a megrendeléshez kapcsolódó fuvarozási költséget is. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk.

A Felhasználó elállása esetén a megrendelt szolgáltatás során elkészített, vagy átadott eszközöket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a Szolgáltatónak visszaküldeni. A visszaküldés költsége a Felhasználót terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk az eszközt/eszközöket, vagy Felhasználó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi fogyasztó részére előnyösebb időpontot kell figyelembe venni.

Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre a szolgáltatás során átadott eszközben  bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a szolgáltatás során átadott eszköz jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

X.: Panaszkezelés

A Felhasználó a termékkel vagy az ingo-bingo.hu tevékenységével kapcsolatos vásárlói/fogyasztói kifogásait az I. pontban megadott elérhetőségeken terjesztheti elő.

Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt köteles megőrizni.

A szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes békéltető testületek előtt intézhetők.

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület Postán: 1253 Budapest, Pf.:10.,
E-mail útján:  
bekelteto.testulet@bkik.hu; weboldalunkon keresztül, https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa  

https://uj.bekeltetes.hu/publikus/online-ugy-inditas weboldalon keresztül, továbbá Ügyfélkapu segítéségével. A Budapesti Békéltető Testületi Hivatali Kapu elérhetősége az alábbi: (nem cégkapu!!) Rövid név: BBT Teljes név: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti Békéltető Testület. KRID: 469532362 Telefonos ügyfélszolgálat üzemel, a +36-1-488-21-31.

XI. :Adatkezelés

Az adatkezelési tájékoztató az alábbi linken érhető el: https://ingo-bingo.hu/adatkezelesi-tajekoztato/